pondelok 24. decembra 2012

vianočný mesidž


(Ak ste si našli tento link v inboxe, znamená to, že mesidž je konkrétne aj pre vás.)

Niet nad klišé vianočné verše každoročne vykydnuté do mailového, facebookového a MT inboxu.
aj ja myslím na haldu ľudí
ale príde mi oveľa lepšie im zavolať alebo napísať že na nich myslím
Vianoce v sebe neslávim, pretože sa nepovažujem za príslušníka žiadnej viery
Ale je fayn, že ráno v Lídli boli na seba ľudia priateľskí a trochu sa vytratila anonymita obyvateľov väčších miest.
Keď som niesla domov croissanty, stihla som ešte zoškrabávať zo zeme spolu s taxikárom neznámeho uja, srdce mal naplnené vianočným punčom
A dosť
A na tom ľade nevedel ani chvíľu stáť. Naložili sme ho do toho taxíka a cítila som sa ako kresťan, že som pomohla blížnemu.
No a ako tak starnem, alebo rastiem? Tak tých správ sa mi sype to inboxov menej a menej.
Teraz neviem či aj vy na to drahí priatelia z vysoka s.... alebo je to tým, že keď nepíšem klišé odstavce plné kaprej arómy ja, tak časom už ani vy.
Síce by som radšej bola niekde pri mori a tlačila ustrice, nasmradla som od slnečnicového oleja v ktorom matka topí kapriu obetu.
Predsa len teda: želám vám, aby vás cez voľné dni, ale aj prichádzajúci rok, nefrustrovala ľudská debilita, aby ste našli v sebe nadhľad, aby vaše rodiny a priatelia nezabudli že veľké ego a honba za prachmi sú deštruktívne, aby vám nikto nič nezávidel, iba vašu šikovnosť a dobrotu a to len v dobrom, aby vám každý pomáhal keď vám je nič moc ale aj keď vám je najlepšie na svete, aby ste sa dokázali nad veci povzniesť, aby ste boli láskaví, empatickí a plní súcitu a ak už ste, aby takí boli aj všetci okolo vás.Ozaj, úplne v prvom rade vám želám veľa lásky, aby vás mal kto objať a aby vám v tom objatí bolo bezpečne a teplo a dobre.
A veľa dobrej hudby a aby čas neletel tak rýchlo. Mám vás fakt rada. 
Ďakujem vám, že mi pomáhate stať sa lepším človekom. Možno o tom ani neviete, ale to že vás počúvam, pozorujem alebo vy počúvate mňa, ma veľmi ovplyvňuje a mení.

K

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára