piatok 7. decembra 2012

nechceš.




Toto čo je? Čo je to zase?

Mám nervy, trému, cudzie slová vo svojom vlastnom hlase.

Čo je? Ach no. Zase?

Ak by sa štát dozvedel o čom snívam o tebe, tak sedím v base.


Zvádzaš ma, hráš sa, alebo seba klameš.
Počula som že máš takých ako som ja plné dlane.
Blikne ti v hlave iná, strasie ma elektrina.
Nemôžem byť jedna z desať, nemôžem byť nejediná.

Učíš ma šesť pocitov naraz miešať.
Hnev je len póza odmietnutých dievčat.
Ty si si len tak byť dávno zvykol.
A ja som na konci. 
Na konci s dychom.

Cítim ťa. Plávam. Zem podomnou sa začne hýbať.
Voniaš mi. Máš ma. V mojem magme sa zas stala chyba.
Nechceš, chceš, online si, z vysoka kašleš na mňa.
Nechceš. Chceš. Kiež by som celý život bola panna.

V mojej pomyselnej kráse skôr či neskôr
Objaví každý škaredosť a ja dám mu na to priestor.
Som náladová, výbušná, impulzívna, tichá.
Budík mi v kostiach stále hlasnejšie, zrýchľujúco tiká.

Pre krásnych chlapcov sa prirýchlo nadchnem.
Ak sa mi niekto páči, dovediem ho k tomu že sa zľakne.
Neviem predstierať nezáujem.
Neviem hrať že ťa nechcem, tak si o samotu koledujem.

Končím s fajčením, kávou, pitím aj trávou.
Aj tak je to málo.
Nie je to o tom.

Nemôžem byť kto nie som.
Neviem kde som.
Niekde medzi nadšením a desom.

Koľko toho ešte bude,
Kým stretneme sa na poslednom súde?
Nenúť ma k nude.
Nenuď ma. Konečne ku koncu zobuď ma.

Nechávaš vo mne deep down ryhy.
秬竕癸!!! O tebe sa tu píšu knihy.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára