nedeľa 14. apríla 2013

NO DO PIPINY



Prišla jar. Túrujem na bicykli.
Po ceste do práce zdržia ma rôzne fakty.
Zašípim čerstvé muffiny:
NO DO PIPINY!
Oči-vypaľujúce kulinárske artefakty.

Zrazu nepohodlné sú polyesterové legíny.
Zosadnem. Vystavím sa s muffinmi do vitríny.
Čo čokoládky, zmrzlinka, nanukové tyčky?
Rastú mi na bruchu jarné pneumatičky.


No do pipiny! Ziapu na mňa muffiny!
Pri lídli parkujú bávačko živé barbíny.
Aj kamoš bezďák už chce luxus, berie iba rubíny.
Trochu lepí mi,  keď dajú techno zvonkohodiny.


Cez gang turistov nikdy sa nedá prejsť.
Spravím z ních stejky aj ich sa pokúsim zjesť
Sprievodca nad hlavou drží nerozprestrený dáždnik
Fotia sa pri fontánke, doma sa pôjdu z toho zblázniť!

Košík na kulinárske skvosty nenechám prázdny.
Do práce netrafím, dnes idem do fontánnych lázní!

Zrazu nepohodlné sú polyesterové legíny.
Zosadnem. Vystavím sa s muffinmi do vitríny.
Čo čokoládky, zmrzlinka, nanukové tyčky?
Rastú mi na bruchu jarné pneumatičky.

1 komentár: