streda 21. augusta 2013

PMS



Zmokli veci na sušiaku, leje po mesiaci hicu.
Aspoň raz ťa stretnúť! Kape mi z toho na palicu.
Už je tma: hrobové ticho, no fasa...
Ľutujem sa: Pretiekla mi cez prsty krása?!
Som taká opustená! Som taká smutná a sama!
Práve vtedy pípne mobil! Hurá!
Aha :( Píše mama :(((

Stojím pred veľkým zrkadlom
Svalstvo mi zdanlivo ochablo
Tak ako som vstala, stoja stále dupkom vlásky...
Kokos! To fakt nie som hodna lásky?

Ješitnosť,ego, precitlivosť na zvuky: au! breše pes
Narciszmu k tomu kilo hnevu: to všetko PMS

Čo som vzala do rúk, okamžite spadlo...
Kokos musím zohnať cukor a ďalšie žrádlo!
Šestnásť krát som zakopla o tú istú stoličku.
Parížska modrina, kafe vykydnuté na tričku

Dokopem sa vyliezť. "Shrek look" strčím pod burku.
Koncert zrušený: Pre búrku... Pre búrku! Pre búrku!!!
Moknú mi gaťky, rozmočené srdce tečie do kosti
Načo je? Načo? PMS, ten pes bez milosti.


Dala som štyroch Pribináčkov, jeden Magnum, aj Míšu...
Stále nič. Stále nič, mi len baby píšu.
...Skôr ja do nich hustím. Nechce sa mi prejsť.
Kruté PMS Yes! Yes! YES! YESť!

Maňa pošle mi fotku ako tlačí nogger.
To je úľava! Nie len ja tu, jak tank, zobem.
Má pocit že nič nedokáže, celý život v riti,
Na ktorej sa celulitída dosť dobre cíti...
Chvíľu ma zabáva, až nohou o stenu dupem.
Maňa prestaň! Šak, narozdiel odomňa, si taká super!

Ešte že mám kamošky keď už nie som lásky hodna.
Jáách! Stúpila som do psačieho hovna...

Vyžraté tajné zásoby...
Čo mám ešte jesť???
Som ako traktor, ako báger.
Zvalcovalo ma PMS.

V Egypte sa killujú, plačem počas cvičenia.
Tak to ja mám fakt, ale vážne, trápenia!
Odzajtra žiaden cukor. Z cukru je otrava, stres.
Nemám ako pomôcť Egyptu, vediem vojnu s PMS.


Ako čerešničku na torte, (ktorú som mimochodom zjedla)
Ti vykričím do správy aká som nešťastná a vedľa!
Čakám ospravedlnenie. Byť tak vo virtuálnom objatí.
Nečudujem sa že IGNORE. Shit! Nezmestím sa do gatí!

Oidipovský komplex, peče otcovské svetlo,
Už mi z tých štyridsiatnikov defintívne preplo.
Šípim v nich novú vlnu vzrkieseného života
Čakáš silu, rozum, ale prd. (Piča) robota!
Spravím stojku systém Kata Sido, začnem trochu skotačiť
Jediný poriadny frajer je môj otec, môj maznáčik!

Radšej si ľahnem o deviatej, skončím spolu s vetrom.
Za trest lajsnem si horko ťažko osem kilometrov 
Behu. Z kosatky na rybičku, vec jasná
No vrah nápadov PMS chce na cheesecake viac masla.

Vyžratá mraznička, špajza, tony obschnutého chleba
Nech sa znetvorím! Tak mi treba! Tak ti treba!
Som ako traktor, báger v jednom, kosačka, des...
Pritom stačila by jediná vľúdna SMS!!!! 
(nie od T-Mobile-u...)

Dosť bolo slov dosť bolo seba-trýznenia
PMS! Ty patríš do väzenia!
Dám si odmenu: kúpim si cez ebay operu.
Echt som presolila našu poslednú večeru
Pms, ty pes,  raz ti to niekto dobre zráta!
Už sklapni Kata! Už fakt sklapni, Kata.


1 komentár: