pondelok 9. decembra 2013

PLYNieme


Mám dnes vybavovačky, zopár účtov, aj SOZu
Raňajky jedávam sama, popri tom čítam správy
Nič extra - studený front hodil smerovku do bratislavy
Mišo píše: dnes dá kostol
aha - Lyrik niečo postol
Schytám závrat
zvrat na pôst,
je nutné v tomto sa babrať
Správička v dave blábolov nevýrazne letí

1429 mŕtvych

Z toho priveľa detí

Sýrska stránka s anglickým prekladom
smrdiaca ako holladov syr po zlých nápadoch
Deťom vkradol sa pod plachty počas spánku plyn
Svet PLYNie ďalej



Vo večerných správach silikónová teta
hlási: prezidentovi praskol bod Gé
Beží mi v hlave obraz
ako nezvratne vracia život v rukách otca sýrske dieťa


1429 ľudí
426 detí


V zástupe okolo mňa prešla našťastie ešte živá škôlka
Zo správy o Sýrii bude krčmová storka
Napíše o tom iba jetotak.sk
Ostatní: I don’t give a fuck

Až tak ťa to nesere: fičíš na tomhawkowom nájazde
Až tak ťa to netankuje: tam si nebol na charterovom zájazde

Kto za to môže? Koho to zaujíma?


OSN s Obamom na dne - dochádza zemný plyn aj ropa
Pár kubíkov sme aj my včera jebli rybám do potoka
Napíše o tom jetotak.sk
Ostatní I don’t give a fuck

Čerstvý holokaustík, pôvodný zošedivel

Milióny ľudí sa míňajú
Dochádza plyn prepneme na hviezdnu rotu
je to bezpečne ďaleko
príliš veľké, čo s tým spravím
šestnásty predavač nota bene sa dožaduje stravy
pane mám vás rád
ale nemôžem za vás teraz lobovať
mám z toho ťažké stavy
Čo s tým spravím
iba si poplačem na ulici tak dosť ma to baví
PLYNieme,
s príchuťou krvi pijeme ďalej ranné kávy

Chráni ťa boh, svätý duch,
Muhammad na víne s Kristom takisto
Na diskusii sme.sk sa každý anonym stal fašistom

1429 ľudí
426 detí
už letí

Letí letí všetko letí čo (ne)má 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára