nedeľa 28. novembra 2010

revolucia

Presťahovala som sa na hradný kopec. V noci obchádzam cintorín. Zámerne nehľadím na kríže trčiace spoza múrov. Tá sviňa smrť sa mi pripomína na každom kroku. Stará dáma, ktorá mi prepožičala svoju letnú izbu, ma pozvala navštíviť jej manžela.
Na cintorín.  Nechcem, aby bol môj muž mŕtvy skôr ako ja. Predstavujem si aký je to pocit, keď zomrie niekto, kto je súčasťou môjho tela. Spomienky musia byť horšími mučidlami než samotná neexistenica prisvojovanej bytosti. (Zatiaľ to mám nezažité, takže oveľa horšie je pochovať ho za živa vo svojom hrudnom koši. Stlačiť delete a následne vyprázdniť smeťák na ploche.) 
Keby v noci duše na cintáči oživali, mali by exkluzívne elektro párty. Chudoba, nechudoba, financivané z grantu Ministersva červov.  Oslavy toho, že od nás živých majú svatý pokoj. Od sračiek, nad ktorými od rána do rána masturbujeme (dôležité akcošky ako voľby primátora napríklad. Prachy na inšpiratívne bilboardy dôveryhodnými  fejsíkmi. Tí na Ministerstve červov chaloši, tí vedia do ktorých sektorov majú investovať.).
Keď kráčam hore kopcom, na chodníku je námraza a šmýkajú sa mi ratráčky. Pred domom je sneh, ktorý sa udržal zo včerajšieho rána iba na našom kopci. To je flek, Máriu! Predomnou je chladná budúcnosť. Presťahovala som sa do ďalšieho obdobia života, v ktorom už fakt musím dospieť. Stále to odomňa niekto žiada a ja to nedokážem pre nich urobiť. Ale hneď sa to aj posralo. Stále mi hajzlák kupujú rodičia.
V izbe mám kotol, ktorý som považovala za chladničku. Je hranatý a biely, v strede má odklápacie okienko a v ňom gombíky. Keď som pátrala po otváraní chladničkových dverí, otvorila som toto okienko. Asi je to stroj na ľad. Som zmätená z výplodov revolúcie bielej techniky. Nakoniec je to kotol! Celú noc rúbem tuje zo záhrady aby mi na Vianoce nezamrzli rízky(od mamy). Aby som mala Vianočné stromčeky. Vždy som chcela viac ako treba. Jeden dám na záchod. Korienky využijem ako afrodoziakum keby náhodou prišiel dedek Mráz. Každý rok vyzerá mladšie a mladšie. Ak ho zbalím, dostanem celú kolekciu filmov Harryho Pottera. Aj keď Harry si neholí hruď, je dostatočne zlý herec na to, aby sme si rozumeli.
Netreba filozofovať. Ale mraky ma dnes dobre vystrašili. Išli strašne rýchlo. Majú jediné šťastie, že v nebi nie sú SBS-kari. Ale chápem, že chcú čo najrýchlešie zo seba zhodiť tú ťažobinu čo im tam  posielame. (geezus, hádam na mňa nedolieha súcit s ekopriestorom!)
Som nasratá aj na seba, že som sa narodila v roku 1989, pretože jednak som sa neangažovala v zamatovej revolúcii, teda bola som tam, ale jediné čo som pre to urobila je že som sa sexi obliekla. Mala som zamatovú plienku. Aj tak sme ju museli vyhodiť. A teraz sa mi zdá, že tá revolúcia zmenila oveľa menej ako mohla. Dvak nasratá, že som sa vôbec narodila taká aká som, lebo keby som nebola taká aká som, dávno sa vyseriem na všetky revolúcie, predovšetkým na tie voči samej sebe a neriadila by som sa podľa predsudkov spoločnôstky do ktorej patrím. Napríklad: mala by som už aspoň ročné dieťa. Lenže bohužiaľ, najskôr študuj, potom rob, až potom roď, a hlavne zarábaj zarábaj zarábaj. Na sunar.. Lebo tým matkám sa aj stroje na mlieko kazia z nátlaku čo je na nich vyvíjaný.
Deti sú vážne kreatúry.  V rámci progresu televíznych programov by mali mať svoje komediálne relácie, lebo oni jediné sú vtipné bez toho aby boli trápne alebo aby si vyžadovali neodpustiteľnú pozornosť. Ich vyžadovanie pozornosti je odpustiteľné, ako jediné si pozornosť zaslúžia. Ešte nevedia rozlíšiť diabla. Diabol je magor. Zaparkuje v každom dospelákovi po prvom šlučíku z cigy. A deti majú ešte zavreté garáže. A aj tak sa s nimi niektorí starúši rozprávajú ako s blbcami. Ňu ňu ňu, na to sa nedá pozerať. Sú oveľa chápavejšie ako my a ich občasná nenávisť nie je skutočná.
My starúši sa nenávidíme preto, lebo navzájom nepoznáme svoje vnútorné svety. Ale spoznať taký vnútorný svet, čo je možné iba pozorovaním, presahuje hranice trpezlivosti. Preto si robíme zle. Aj obľúbencovi aspoň raz za čas šplecheme do ksichtu jeho negatívne vlastnosti.
Dočerta, pípĺ, let’s get better! (čit. betá)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára