nedeľa 31. júla 2011

Óda na divadlo


Som seriálová herečka
Každý deň kladú mi slávu na viečka
Zaslúžilý Prsteň z SND vyhodím
Načo sa snažiť keď na Kolibe mrte zarobím
Viac ako Mečiar
Kúpim si pravý diamant, šaty Louis Vuitton
Pred kamerou drtím turbo-dobrý výton
Som fresh, cool a in, hranie je len robota
Žiadne skúšky, prvá dobrá, catering: samá lakota

Každá veta v scenári má hlboký význam
Veď píšu ju skúsené scenáristky
Ak mi zaplatia, aj silikónové kozy priznám
Konečne nikto nechce na predstavenia lístky
V .novom čase mám sexi titulok
Producent mi zakázal robiť reklamu na psí útulok (piči.)
Ani Ďurianová ma nedobehne v sláve
Moje kolegyne sú jebky šelmy dravé
blbšie seriálové kšetfy odmietajú
Záujem o umenie predstierajú
Závidia mi diamantové zuby
Aj to, že vymetám vyfetená kluby
Ak mi zvýšia honorár, ukážem na kameru aj holú riť
V rámci vrcholného výkonu musím otvorená byť

Bývajú aj dni ťažké: vstávam o piatej
Na pľaci kokot réžo ma núti robiť  karate
Som tam menej než tri hodiny, produkčná múdra
ak dá mi len polku z honoráru tá ludra
Vysypem jej na laptop škatuľku púdra

Namiesto scenára v divadle otvorím si diár
V zajtrajšej pluske spravím si dobré PR
Do toho skúšam Čechova, furt na mňa čakajú
Keď prídem neskoro, celkom to zvládajú
Kým oni od rána do večera na sebe makajú
Ja čakám v maskérni,  pery mi patlajú
Aj roboši z Jaslovských Bohuníc založili mi fanklub
Síce. Poznajú iba moje seriálové meno...
Nevadí. Často pletú si ma so Zdenou.

Dvanásťročné baby fotia si ma na mobil
Môj frajer by tiež rád toľko zarobil
Keď veľmi chcem a režisér sa ožere
Zoberiem ho v ateliéri za dvere
Napíšu o mne a jeho nevere
Nech sa už s tým scenárom toľko nesere
Aj tak musí dať tridsať obrazov za deň
Zábery sú strašne fayn, osvetľovač je jaký blázen!
som na nich krásna, hrať dobre nemusím
kým som hviezda mastná, sama sebe sa nehnusím
o rok, dva vyhasnem, čo tam po tom
nebudem sa v divadle hádať s nejakým Rothom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára