pondelok 22. októbra 2012

rap o Kataríne Sido


Na nejakej vernisáži medzi vyžieračmi pagáčov
Stála Katarína Sido uprostred vystavených naháčov
Na metre jej trčia modré vlasy veľké zuby
Pritiahla ma tak že som ju musela začať lúbiť

A baví ma. Baví ma tento hurikán Katrina
K vetru sa modlí nech marazmus zdochýňa
maľuje čierne diery vlastného vesmíru
kľačí na zemi stekajú jej sliny do akrylu
Tancuje bosá vonku púšťa fontány keď sneží
Chcem sa do nej prevteliť navždy nie len na chvíľu

Keby ste tak videli aká je krásna!
Musela som ju pozvať do nášho časového pásma
Zostala týždeň spávať s nami v jednej posteli
Zabudli sme že sa máme tváriť že sme dospeli

Až som chcela aby sa do nej môj frajer zalúbil
Ona stojí za to že nám obráti svet naruby
Prestala veriť že pre ňu existuje niekto
Kto by s ňou z jej obrazov po stene tiekol

!!!!!Hľadám muža pre Katarínu Sido!!!!
POZOR! je na neho zostavený IQ a EQ výbor
Keď sa niekto hravý ako ona zjaví
Nech nám napíše na facebook a príde za ňou do Bratislavy

Katarínu Sido neprehliadnu ani nevidiace zvieratá
Je najviac hustá mega týpek vie byť aj echt nasratá
Muži je nechávajú odkazy a píšu jej I WANT YOU na listy
Pre jej vzhľad si ju na Hviezdku fotia japonskí turisti

Chcem si ju adoptovať za mamu, sestru, dcéru
za alter ego. Písať o nej noVElu
Katarína Sido má farebnejšie vnemy
Zabudnú že sú hetero pri nej aj vydaté ženy

Pripúšťam si ako prvú ženu za priateľku
Katarínu Sido lebo nezíza na telku
Lebo nechce vlastniť leopardiu fotelku
Lebo oplýva špeciálne šialeným vkusom
A iba ona pôjde so mnou do Tokyja busom

Haló Haló Katarína čo sa ti s farbou v tvári stalo?
Hľadám pre ňu niečo čo by ju nikdy baviť neprestalo
Príď už ten čo ju hodí do vzduchu tak vysoko
Že sa nevráti a nezníži tak zo svojich nárokov







2 komentáre: