utorok 13. septembra 2011

báger

Najviac mi chýbaš keď si zakázaný
a hojíme si sebou dennodenné rany
Najviac mi chýbaš keď nie sme sami
A celé je to vlastne už príšerne funny

Najviac mi chýbaš keď je slnko a leto
A ty si zmizneš ako príjemný vietor
Aspoň ťa vytiahnuť na cigu chce to
Skryl si sa do kníh ako miloš pietor

Najviac mi chýbaš keď kukám na seba v zrkadle
a nemôžem za tebou cez zrkadlo prejsť
Máš ma už dávno vo svojom chápadle
Prejde to? Prejde to: To by ma museli bágrom prejsť.

Najviac mi chýbaš keď si dovolený
A všade sú premyslené kamery
Práve vtedy, do riti! Keď si oholený!
Raz si ťa schovám v manželovom hummeri

Najviac mi chýbaš keď ležíme na zemi
A moja vôňa z teba do rána zíde
Vieme sa vytrepať aj bosí na steny
Už len čakám kedy kto na to príde

Príde. A ľahko: čierne stopy nôh na bielom
Každý sme teda. Fakt divným. Anjelom.
Dostaneme po hlavách tanierom

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára